Monday 4 April 2011

arghhhh tensen....

assalamualaikum sebagai pembuke kate...
ermm lame xjenggah blog aku nie.
aku tensen sesangat akhir-akhir nie sume nye gara-gara pmpuan yg muncul tibe-tibe lam idup aku tu.
aku tak tau nape pmpuan tu tibe-tibe muncul bile bahagia sudah jd milik aku. pernah ke tak korang sedang meniti kebahagiaan tibe-tibe orang yg xdi senangi tibe-tibe muncul dalam kebahagiaan korang???lau ade antara korang penah mgalami nasib sperti aku agaknye ape persaan korang ketika nie?mesti susah aty or skt aty sesangatkn?macam tula sedang aku alami sekarang..mesej yg muncul tu menggangu pikiran aku sekarang nie..tak taula ape niatnye yg sebenar ikhlas mengucapkan kate2 tau pun ade niat yang tersirat yang aku xtau..

semuanye secara xsengaje aku terbuke akaun fb si die niat sebenar hanya nak tumpang maen games jew bab tue memang kebiasaan aku lau aku membuke akaun fb nye,termasukla die jgk slalu mbuke akaun fb ku..secare xsengaja aku terpandang 1 msj mule2 aku wat xtau je,tp manusia nie memang tak lari dengan sifat ingin tau so aku rase xsalah aku buke hehe..so..dengan rase xbersalah aku pun bukela..pas bace ayat-ayat pmpuan tu aku rase len lak,yela lau kawan pmpuan xkanla kate2 nyew macam tu.. ayatnye macam nie
"salam..sihat ker?wahh...dah bertunang erk..ermm tahniahla semoga bebahagia dengan si dia"
mule-mule tue aku wat xtau jela..tapi dah name pun pmpuan kan so kite leh rasela hehehe petang tu aku kuar ngan kawan baek aku g tengok wayang,aku pun cterla kat die,die pun ckp mybe pmpuan tu knl ngn si die bab dari ayat2 die tulis tu pun kite leh tau..walaupun ayatnye tu xla panjang mane tapi dh boleh mengambarkan sumenye.

aku abaikan jela malas nak sesakkan kepale otak yg sememangnye dah sesak nie..tp still menggangu idup aku kate2 tu..malam tu si die call,aku borakla macam bese bab bagi aku watpe nk kecoh bende yg xpasti,ntah macam mne aku pun tnya sapa pmpuan name ..................... tu?die pn mcm terkejut,die cakap xtau xkenal la..aku pun cakap jela ok..lg pun die ngn pmpuan tu x add sape2 pun. rase tak puas aty tetap mghantui diri aku selagi aku xdapat jawapannye selagi tu aku xpuas aty.

pas call aku pn msj la..mule2 msj macam bese,sekali lg aku tnya sape pmpuan nme ................. tu?akhrnye barula die cakap cter lame mmg die knl pmpuan tu dh lme dh.tapi malas nak ungkit-ungkit nak ingt2 g..so myirap gak aty aku nie ha..yela pe salahnye cakap mase call tu die kenal bis cter bukan aku nak mrh pun dh hak ko lantak ko ar..yang aku geram tu nape aku tnya die mgelak no komen la ntah xkenal la pe ar susah sangat ke nak cakap..macamla aku heran sangat.aku cakapla aku reply msj pmpuan tu aku cakap thanx! si die pn cakap ok gak tu awk dah tulun jawapkan tuk saya,biarla die tau yg kite nie memang dah bertunang,walaupun hakikatnye aku ngn die still xde pape hahahah tp aty aku still gak rase susah aty,dari pengakuan die tu aku tau die ngan pmpuan tu dulu mesti ade something ermmm...
cume..die xnk cter jea..eleh nak rahsia ngan aku konon xpe2 1 ari nanti mesti aku tau gak hahhaha..nie dah 2ari aku xmsj die,die pn xmsj aku huh! lantak ar xnk msj xpe aku xkisah ar (mulut mengatakan xkisah tapi aty aku ckp len ha.) aduh! windu....
pape pun aku nak cakap lau pmpuan tu terbacela aku nye blog nie aku nak pesan aku xkan mgalah walaupun aku xtau cter yang sbenarnye pe yg berlaku antara korang xkan sesekali aku mengalah kat ko! aku xkacau idup ko,ko pn jgnla kacau idup aku yg baru nak kenal erti bahagia nie.. selagi ko xkacau idup aku insyallah aku xkan kacau idup ko tapi menlaienkan lau ko kacau idup aku ko siap ar!! memang saje ar ko nak kena ngn aku xkisah ar ko pangkat akak kat aku ke pangkat adik ke pe aku pduli..ko yg mulekan dulu..
so..pandai-pandaila pikir dah besarkan dah ade otak kan so pikir2kan la ek..pada si die andai kate 1 ari nanti kite xde jodoh sy nak awk berterus terang supaya sy leh bersedia dari segi minda ngan fizikal nanti senang sy nak fire awk sampai rentung!!!
-sekian kisah dari aku yang tgh tensen nie-

blurrrr

No comments:

Post a Comment