Sunday 27 March 2011

separuh jiweku terbang~

~tetiba terase nak update blog aku yg xseberape nie.sememang busy keje wat aku lupe sebentar. tapi xpe sebab aku rase aku banyak sangat mase sekarang.sepanjang minggu nie banyak peristiwa hepy dan xhepy,yang xhepynye kawan sekerja aku dah resign hari nie,kami sempatla breakfast sesama pagi tadi tue pun setelah die beriya-iya mengajak aku.katanye die memang nak belanja,ikut rase haty aku xmaula menyusahkan die yela nanti kat tempat baru mesti banyak die nak pakai duet.tapi xnak menghampakan die aku setuju jela.

aku sebenarnye sedih kehilangan die,tapi xkanla aku nak tunjuk.sepanjang bertugas ngan die banyak yg aku belajr dari die,die banyak tegur kesalahan aku,yang aku xkan lupe sifatnye yg giler-giler she very funny hehehe bile penat keje tau haty tengah sakit diela yg mghiburkan haty aku.walau bagaimanapun aku doakan die berjaya,akhirnya termakbul doa die nak dapat keje yg setaraf dengan kelayakan yg die ade.

berita yg hepynye si die dah mule berubah yg pastinye si die dah mule menjadi seorang yg romantik. satu perubahan yg mengembirakan haty aku,tiap kate-katenye buat aku tersenyum sesorang he...he..he..jawapan yg pasti die membuat hari-hari yg aku lalui menjadi begitu ceria sekali. aku sungguh bersyukur


No comments:

Post a Comment