Tuesday 22 March 2011

~wah! seronoknyew~

assalamualaikum...


hehehe akhirnyew berjaya gak aku wat blog yang xsebrpae nie yahuuuuu!
peace!!!!!

firstly biarla aku pekenalkan diri aku nie,name aku..mmmm..aku ase xpenting pun tp xpela pngil jea aku pape pn xpe janji janganla pngil yg bukan2 dah la kang ade yg kne tumbuk ngan aku nt kuikuikui... 
umo aku nie dh tua dah tahun 1987 so..kirela sdri brpe umo aku skrg ^_^ aku wat blog nie bukan apew saje2 nak isi kan waktu terluang aku tuk aku luahkan perasaan hty,kongsikan apew yg aku tau kt sume..lg pn aku sdri bosan xtau nk wat apew so..aku pn pikir2 baik aku wat blog nie dapat gakla aku luangkan mase aku kat sni ha..
kirenyew blog nie tempat aku luahkan ape yang terbuku dalam aty aku nie ha..ok la kan dari aku wat bnde bukan2 he..he..he..
aku tengah bosan gilew nie xtau nak watpe..bab arini aku cuti so..nk kuar pn poket tengah kosong ha..lau poket aku pnuh nie gerenti aku dah kuar.. nak ajak member aku pn dorang bz so..duk jela ontok2 kat umah..mmmm


No comments:

Post a Comment