Tuesday 5 April 2011

impian~

korang mesti ade simpan impian tau angan-angan kan??

lau korang nak tau aku pun ade simpan impian jugak hehe

nak tau ape impian aku??jom kite kongi sesama....



hah...nie la impian aku yg first nokia E5 hehe aku nak kai handphone nie walaupun kedengaran lucu tapi aku xkisah janji aku suke.aku suke kai handphone nie sebab handphone nie nampak smart cantik pun cantik xkisahla handphone nie dah ketinggalan zaman pun tapi sebab dah suke handphone2 yang baru kat pasaran nun yang lebih canggih pun aku dah tak nak pandang janji aku suke yang nie hehehe walaupun handphone nie dah murah aku still lagi lum dapat tunaikan impian aku yang nie hehe insyallah aku mesti dapat pakai 1 ari nanti doa2kan yea..

next...


jamtangan aku memang dah simpan impian nak jamtangan macam lam picture nie cantik tak??cantik kan?fuhh! tapi harga mak dato xmampu aku lagi nak beli nyew mau ikat perut aku selama 4bulan nie hahaha


next...


nie impian aku yang ketiga hehhe honda civic pergh! cun kan??lau aku dapat bawak kete nie fuhh! xdapat aku nak berkata-kata maybe perasaan aku time nie berade di awang-awangan agaknye jup..ade lagi picturenye jup ek

pergh! smart giler laa...bilela aku dapat pakai kete macam nie rasenya dalam mimpi jela ek ala mimpi pun mimpi la janji dapat gak naik dan bawak hahaha..nape aku pilih warna putih??bab aku minat putih lau putih barula nmpak cun ckit hitam pun ok gak tapi aku lebih suke putih...satu ari nanti aku nak impian aku nie tercapai...

next...


cantik tak rumah nie??mesti korang cakap cantik rumah banglo macam nie sape-sape akan cakap cantik btul tak?hati aku mengatakan rumah nie cantik..dah semestinya rumah nie menjadi impian setiap orang..tapi..aku xsuke sangat rumah macam nie..korang nak tau rumah ape aku suke??jup ek aku donlot picture rumah aku yang aku suke tu jup


tadaaaa! ha rumah nie la yang aku suke..rumah trandisional hehehe korang mesti tetanya nape rumah nie menjadi impian aku kan?nak tau sebab ape?meh sini aku story cikit rumah nie aku suke sebab aku dah muak la duk rumah batu nie so..aku nak lak rase duduk rumah papan macam nie lagi pun duduk rumah papan nie best malam-malam xpayah buke kipas ke aircond ke sebab malam-malam rumah nie automatik memang dah sejuk macam aircond dah so xdela membazir bil elektrik jimatkan??hahaha lagi 1 sebab aku suke duduk rumah nie sebab aku rindu suasana kampung yela aku kan dah tak ade kampung so..suasana kampung tu sangat2la aku rinduuu ish3x

okla tu jela impian aku setakat nie yang masih belum di tunaikan lau ade impian aku lagi nanti aku kongsi lagi ek..sekian...

No comments:

Post a Comment