Monday 11 April 2011

aku sedih or gembira??????

hari nie terbuktila si A sedang bebahagia bersama seseorang.alhmdulillah aku jgk tumpang gembira tapi...dalam aku gembira ade terselit kesedihan nape ye macam nie adakah aku pernah sayangkan die sebab tu ke aku sedih????oohh..nie xberape bagus tuk aku ngan si A. walaupun waktu perkenalan aku ngan die terlalu singkat tapi die banyak mengajar aku erti kasih,erti sayang,erti sabar,pokok pangkalnye banyak yg si A ajar aku..tibe-tibe hati aku dipaut sedih yg teramat..tapi aku pendamkan aje..aku xnakla tanya si A nanti ape die pikir.aku leh doakan si A bahagia tu dah cukup bagi aku walaupun hati nie perit dan sedih aku kena gak tabahkan hati aku bab masih ade insan yg perlu aku jage hatinye..seorang insan yg benar2 myayangi diri aku..walaupun die xpenah cakap dengan aku tentang perasaannye,tapi aku dapat merasainye..

mengimbas kembali kenangan aku ngan si A sungguh mengasyikkan si A muncul bile aku kesepian,kesunyian awal perkenalan aku ngan die xpernah aku duga semuanye bile aku wat akaun baru pesbuk.aku juz add abgnye tapi xsangka die add aku jgk..kata2nye sungguh mengetarkan persaanku waktu tu bahagianye aku rase..hari-hari kami membalas komen,hari-hari chat kat pesbuk die pun time tu baru je putus macam2 die cter pasal perasaannye aku suke dengar..walaupun die mude tapi cara pikirannya matang.mase aku kenal dia pulak time aku ade prob ngan si die..aku selalu mintak pendapat dari die.banyak yang die kongsikan dengan aku.tapi tu semua hanya tinggal kenangan.kenangan yang terindah bagi aku walaupun hanya sementara memory aku bersama dengan die akan ku simpan jauh dari kotak pikiranku bab die pernah hadir dalam hati ku cume waktu dan mase yang xmengizinkan aku meluahkan kat si A yang aku jgk myayangi si A.sebab aku jgk myayangi si die..
malam tadi die say hye kat aku  si A kata aku sombong,tapi tu lebih baek aku rase,bukan sombong tapi tiap kali chat ngan die wat hati aku sedih aku sediri xtau nape aku sedih sepatutnya aku gembira tapi sebaliknya buat aku..aku ase allah tu dah tujuk kat aku ape patut aku wat..alhmdulillah syukur masih ade ruang tuk aku pikir lagi ape yang terbaek wat diri aku..

selama nie dah bese dengan kata2 si A dalam idupku tapi bile die xde,terase sungguh sunyi xde teman tuk bebual,xde teman tuk kongsi pendapat erm pokok pangkalnye bile die xde terase sunyi macam sebelum aku kenal die..tapi xpela insyallah aku mesti dapat harunginye dengan sabar mungkin mgambil mase aku xtau...
ermmm semoga awak bahagia dengan die yea..sebab awak jugak berhak dapat kebahagiaan dan kasih sayang macam orang laen jugak..awak pernah kata yang awak nak cari orang yang btul2 leh bagi awak kasih sayang,alhmdulillah awak dah jumpe dengan pmpuan yg leh bagi awak sume tu..sy tumpang gembira tuk awak.semoga awak hepy selalu..sy sentiase mendoakan kebahagian awak..
lau awak terbace blog sy nie,sy mtk maf bebanyak..lau ade salah silap sy,tulun maafkan sy ye..terima kasih sebab pernah hadir dalam hidup sy walaupun hanya sementara tapi awk tetap ade dalam hati sy..sy doakan awk berjaya dapat ape yg awk impikan selama nie insyallah mesti tercapai janji jgn cpt putus ase dalam mencapai cita-cita awak..sayunye rase hati tapi aku kne tabahkan hati nie supaya menjadi kuat seperti siti khadijah..

No comments:

Post a Comment